About Me

My photo
im dania.and im renewing my blog.ignore about my past,people:)

Friday, June 5, 2009

rase apakah ini?
sakitnya menusuk kalbu.
pada siapa harus aku luahkan.
kenape aku harus meletakkan harapan kepada perkara yg pasti tdk terjadi.
bodoh dania.
lupekan sgalenya.
hidup satu percaturan.
sudah pasti ade hikmah disebalik yg terjadi
buka hati dan minda
lihat disekeliling.
aku ingin menangis tp untuk apa?
aku ingin meraung tp pada siapakah ingin kutujukan?
kaburnya suatu pandangan.
lenyapnya sebuah gunung.
tiada apa yang dipinta
kecuali sebuah magik dalam kehidupan yg mengubah segalanya.
yang membawa aku ke dunia khayalanku.
penuh bunga bunga cahaya
suatu hari aku pasti akan temui
hanya menunggu masa dan putarannya.
dia tidak bersalah.tidak sama sekali.
aku sudah mula dapat menerimanya.
dan buat masa ini jiwa memang benar benar kosong dan tawar.
hanya itu yang mampu aku rasa


yang benar,
dania


p/s: aku sedikit emo malam ini.tiada kata mampu diungkap.maaf:)

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete