About Me

My photo
im dania.and im renewing my blog.ignore about my past,people:)

Wednesday, March 30, 2011




again,aku menulis,aku hanya ingin meluahkan rasa hati aku,hehe,hrm,sangat poyo but then ade certain things i couldnt share with my friends.mesti pelikkan aku letakkan gamba ni?hrm,aku rse semua tahu pun,HAHA,hrm,he's my boyfriend for almost a year:) relationship paling lama aku,hrm,aku tulis sbb aku nk,kalau korang x suke,then jangan bace,hehe,hrm.aku syg dia,aku x tipu,aku rse aku dh nangis terlampau byk untuk dia,means aku syg dia lah kan?tp ade satu perkara aku x suka,aku x suka dgn interest dia,and dia pun tahu,yet he still nk buat jugak,aku tnye korang?ape korang akan buat?sbb aku pun x tahu nk buat ape,i know akan ade ckp biarlah.tu hobi dia,yadadada,tp aku x boleh,and lagi lame aku smpan,and aku try terima,but akhirnya aku sdar aku x boleh,thats why aku korbankan hbgn ni,korang nk ckp aku dump dia?x sma skali,sbb xde kaitan dgn org ketiga,org kata bila xde persefahaman,mungkin itu juga,aku sedar dunia aku dgn dia lain,nk cerita pasal muzik,jauh sama skali,aku x paham,dunia aku hnya pada buku dan kertas yang aku sndri dah muak,tp aku tiada pilihan,mungkin ini jalan terbaik Allah berikan,aku mmebrontak,namun skrg aku redha,somehow,jauh di sudut hati,aku mengharapkan kau berubah,tolong lah,tp aku yakin itu hanya angan aku,ape lg mampu aku buat?kau perlu tahu,hbgn bkan skadar berlandaskan cinta,ia x kan kemane,yakinlah,aku terseksa kau tahu,tp ni jalan yg aku pilih,juga kau,kau memilih untuk meneruskan minat kau,nk aku mmilih untuk back off,berundur,aku berdoa kau akan berubah,and aku juga percya kau akan jumpa dgn someone yg benar2 memahami kau,betul,its not worth crying for me,and kau kene yakin itu,aku terpaksa teruskan khidupan,hari2 sepi tanpa kau,tp jika ini sudah takdirnya aku redha,ade yg lebik baik dr aku,mungkin kau ckp ramai lg better dr kau,tp aku pun bkanlah baik dan aku berharap kita membesar dan berubah bersama2,kau perasankan aku x nk skype mcm yg biasa kita buat?aku tgh cuba,cuba untuk mnjadikan hubungan kita suatu yg manis,ye aku berubah secara mndadak,tp aku nk kau jugak,kita sme2 bimbing each other,eventhough susah:') aku tahu susah lagi2 bile kite berjumpa tp kita boleh cuba,jd lebih baik,hbgn ni akan jd lebih bersinar,tp aku tahu itu semua angan2 aku,bkan kau,jd aku terpksa pergi,aku tepksa berundur,kau sbhagian dr hidup aku,bkan senang.tp sbgaimana kau boleh aku yakin aku juga mampu mengharungi hari mendatang,


ingatlah,aku sentiasa sayang kau,sampai mati:')

No comments:

Post a Comment