About Me

My photo
im dania.and im renewing my blog.ignore about my past,people:)

Thursday, March 31, 2011

aku x pernah ignore kau,siang malam aku nangis,aku just nk hbgn ni jd ikhlas,jd yang sepatutnya,aku nk kite bimbing each other,aku tahu susah,ckuplah kalau kita try,kau berubah dan aku juga,mungkin nmpk pelik kan?aku bkannya baik,tp sini sya ckp aku berjihad,and dia x pnah paksa aku,dia kate aku jujur syg kau,dia nmpk aku nangis mcmane,aku pgang ape dia ckp,aku hanya ade dua pilihan,aku sntiasa harp yg kedua:') sbb aku syg kau,tp kau x nk,aku terpksa,td sya yg amik phne aku,dia x nk aku jd lost control,jd aku relakan sbb bg aku ckuplah penghinaan kau,jiwa aku lmbut skrg,cacian kau sgt menyakitkan,dan dgn ape kau ckp jugaklah yg mnjadi kekuatan aku untuk pergi,kau ckp ape kau kesah,dan di situ aku yakin kau mmpu hidup tnpa aku,susah kau tahu.aku tgk phne setiap mase tp aku terlupa kau bkannya aku punya lg,aku terlupa hakikat tu,aku x pnah putus asa tp biarlah syg aku dkt kau aku simpan smpai bila2,aku tnggu pilihan kedua jika itu ketentuannya:)

No comments:

Post a Comment