About Me

My photo
im dania.and im renewing my blog.ignore about my past,people:)

Wednesday, March 30, 2011

heyyy,lame dah x update blog,rase mcm berzaman,aku tahu aku tulis time aku sedih je,biarlah,aku punye blog bukan korang,hrm,byk bnda jadi lately.dulu aku x sangka jadi dewasa susah,aku sibuk nk jd org besar,tp bila dah getting near to 20,aku rse nk jd budak kecik blek,aku x ready nk face masalah dunia,bru aku sdar tyme ssp tu,masalah yg aku hdapi snanya x de bnde pun,asyik2 bab stdy,aku x ready,sumpah.masalah masa depan,cinta,tanggungjawab. and time ni jugak aku realize aku mkin jauh dri tuhan.He's giving me so many chances,sgt banyak,aku x mampu lg tahan,aku nangis,betapa besarnya Allah dan betape kerdilnya aku,:( yet Dia x pernah putus2 memberi kasih syg kpada aku,aku jahil sbnrnya,aku terlampau berpegang pd ego yg x kemane pun,and aku slalu ignrekan petunjuk yg aku dpt,kejamnya aku,tp smpai stu mase,aku yakin aku perlu berada di landasan yg betul,dlm slah stu usrah hritu,aku x igt ayat keberape,tp dinyatakan,jangan sampai Allah tutup hijab,x pandang langsung kita:( aku takut:( aku ke tergolong dlm kumpulan tu? betul,ianya hanya akan dtg bile kau mencari,bila hati terdetik pada suatu perkara yg kau sndiri x pasti,aku nangis,Alhamdulillah,sini aku ramai tmpt bergantung,mereka kawan yang baik,aku bersyukur,aku seringkali takut dgn pndgn org laen,kate aku angan2 kosong,tp bukan,aku dlm proses,aku x mmpu buat perubahan drastik,tp aku yakin hanya aku dan Allah sja tahu,Dia tahu niatku,aku bersyukur aku x terlambat memulakanya,biarlah mereka berkata,aku korbankan perasaan aku,aku yakin ade kemanisan di pengakhirannya,tp jangan terlmpau berharap,aku bkan nk menunjuk,ckuplah skadar rintihan perasaan seorang hambaMu ini:')

No comments:

Post a Comment