About Me

My photo
im dania.and im renewing my blog.ignore about my past,people:)

Thursday, March 31, 2011

aku x pernah berniat nk menjauhkan diri dari kau,tp aku benar2 putus berharap,terhenti di sini,aku sayang kau smpi bila2 tp cukuplah,aku x snggup lagi dicaci,smlm noktah terakhir buat aku,aku nangis bagai nak gila bila nak tekan "unfriend" tu,hanya Allah yang tahu,aku bersyukur ketika tu,ade kawan dtg ke bilik,risau melihat pergaduhan kita di fb,dialah tmpt aku menangis,mncari kekuatan dri,tiada siapa memaksa,aku tekan dgn degupan jantung yg hanya Allah yang tahu,susah,perit,aku malu dicaci begitu di hadapan,public:( pada Sya lah,ake nngis,syukur ramai prihatin, dan dia juga yang menghlang niat aku nk remove kau,tp hati aku dh ckup parah. aku percaya di kemudian hari,aku ada 2 pilihan,samada berjumpa dgn lelaki lain mahupun kmbali ke pangkuan kau dengan perubahan yang baru,aku pegang dua perkara itu,jauh di sudut hati,aku mgharapkan peluang kedua itu namun siapalah aku ingin menolak tkdir, aku berharap hari hariku akan kmbali seperti sediakala,dan aku terima jika kau jualah jodoh ku pada akhirnya,biarlah masa menentukan kita:')

kau jaga diri baek2,agak janggal bila aku memanggil kau dgn glaran kau sdangkan kau jugalah dulu yg mndpt tmpt di hati aku,kau jaga diri baik2,x payah risaukan aku,aku masih mmpu bernafas menempuh hari esok.

aku rindu kau<3

No comments:

Post a Comment