About Me

My photo
im dania.and im renewing my blog.ignore about my past,people:)

Wednesday, June 29, 2011

tak tahu nak cakap macamana.hmm tapi bukan nak berlagak bukan nak menunjuk i just wanna share what i feel.jujurnya i feel so lonely i mean hidup without boyfriend ni hmm ye lah dulu nak dekat one year i have someone to depend on kan sekarang tak lagi:') tapi ada hikmah yang aku dapat.aku started to fall in love with Him:) satu perkara yang buat aku jadi tenang and berani menempuh hari hari mendatang.it sounds weird kan bila dania yang cakap pasal agama ni,but to get through this journey of life,aku mula yakin dan percaya seratus peratus bahawa semuanya atas kehendak-Nya.and the best way is to mengadu to Him:) entahlah susah nak cakap rasanya tapi rasa tu manis and indah lah.selama ni bila ada masalah i always cried and ended dengan tidur tapi betapa kurangnya kita ingat dekat Tuhan:( sedihnya aku hmm tapi sekarang aku tak rasa sakit sangat sebab i know i have Him beside me:)betapa banyak ayat ayat indahnya yang boleh mententeramkan hati:') walaupun aku agak terlambat dapat rasa kenikmatan tu tapi aku bersyukur Allah masih sayangkan aku dan tak pernah lupa akan aku.everything has been planned by Him.and aku redha dengan segala galanya yang ditakdirkan:)

Karena sesungguhnya sesudah kesulitan itu ada kemudahan:')

No comments:

Post a Comment